10 Ocak 2010 Pazar

Hi!

Ooo selamlar efenim! Nasılsınız? Uğruyorum ben arada gizliden gizliden de pek karalamadım şuncadır. Valla iyiyim ben de nolsun. Okuldu cuttu cıttı güzel güzel. Kilo almak özellikle çok hoş yani sorma! Tatil dönüşü fitnısa yazılcam şööyle biraz sportif olcam. Güzel olur. İyidir spor yapmak. Valla sen sor ben söyleyeyim. Baya şey oluyor hayatımda. Baya derken en son 23 Ekim'de yazı eklediğime göre o zamandan bu yana pek çok ekşın yaşadım. Şimdi yazmak zor gelir hatırlamak da. Genel olarak güzel güzel yaşıyorum. Yiyorum genellikle. :) Oo Tabii ki müzik dinliyorum deli misin! Müzik de yapıyorum bazı. Kitap falan okuyorum.

Haa aklıma gelmişken yau bu Avatar bomba filmmiş. 3 boyutlu izledim 12.5 lira bayılıp. Ama değdi. Fragmanlarda Şrek vardı. Ordaki kedi var ya turuncu kilo almış bana benzettim valla. Elemanlar iyi iş çıkarmış. Öpüyorum ellerinden. Senin de. Haydin görüşürük.
Ha şöyle! Az sayfa renklensin. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder