13 Eylül 2009 Pazar

Constantine diye aldığım dvd bir uzaylı filmi çıktı (Race To Witch Mountain). Oturdum izledim. Ama pek tatmin etmedi açıkçası. İki tane çocuk uzaylı gelmiş dünyaya millet korkmasın diye de insan kılığındalar. Ee ne anladım ben böyle uzaylıdan!? Filmi baştan sona bir yaratık çıksın bir şey olsun diye izledim emme yoktu. Siphon adında bi eleman da bunları öldürmeye gelmiş.
Uzaylı filmi diyorsan conemcim film budur bak:
Mars Attacks!
Öyle düşünce okuyarak yok efendim sidiyi, bilgisayarı havaya kaldırarak, duvardan bacadan geçerek, kurşun geçirmeyerek ispatlanmaz uzaylılık! Uzaylıysan tipini, endamını bi göstericen. Değil mi ama?

2 yorum:

  1. aynen katılıyorum. armut gibi kafanı görmedikten sonra yemişim senin uzaylılığını, öyle can-kan'da uzaylı gibi yoksa :)

    bu arada nickin çok güzel.. eğlendim ehehe:)

    YanıtlaSil